De laatste voorbereidingen…..

25 juli 2014 - Zwaag, Nederland

Thngai l (goedendag in het Khmer),

Tas ingepaktIk ben vandaag bezig geweest met de laatste inkopen voor mijn reis: wat spel benodigdheden voor de kinderen, wat lekkers voor onderweg en het laatste setje kleren! Ook heb ik mijn tas ingepakt. Het begint nu echt vorm te krijgen, ik kan nog steeds niet geloven dat ik echt ga! Ik ben ook begonnen met het leren van wat Khmer, zoals goedendag (thngai l), bedankt(saum arkoun) en graag gedaan (anak svakom). Ik vertrek zondag vanaf vliegveld Zaventem in Brussel. Maar omdat de vlucht al vroeg vertrekt heb ik samen met mijn ouders een hotel geboekt in Brussel en vertrekken we zaterdagavond al. Ik vertrek met vlucht TG935 van Brussel (13:30) naar Bangkok waar ik om 5:35 aan zal komen. vervolgens neem ik vlucht TG 2580 (07:55) naar Phnom-Penh waar ik om 09:05 aan zal komen. Het is zo spannend, ik kan haast niet wachten!

Oh ja, vergeet niet om je aan te melden voor de mailinglist!

1. Jacqueline Beentjes:
    25 juli 2014
    Wat spannend Dani, het zal vast een geweldige ervaring zijn en een verrijking voor de rest van je leven. Ik had de boot van je gekocht( via Els) en moet steeds aan je denken als ik boot zie. Ik vind het geweldig dat je dit doet en wens je veel succes met alles wat je wil gaan doen en veel plezier. Ik vind het leuk om je te kunnen"volgen" dmv je reisverslag. Goede reis en petje af!
  2. Gerald:
    Hoi Dani,

We gaan je zeker volgen!
    Goede reis en veel succes!!
    Een heel avontuur tegemoet.

Groet Gerald
  3. Ries:
    26 juli 2014
    Heel bijzonder hoe jij je het lot van de mensen die het een stuk minder hebben als wij op zo'n jonge leeftijd al aantrekt. Nog meer bijzonder is het dat je er ook werkelijk wat aan wilt gaan doen.
    Dit doen niet veel mensen je na! respect!!!
    Heel veel succes en vergeet vooral niet te genieten.
    Groeten Richard en Ellen
  4. Henk en Irene:
    Hoi Dani,

We wensen je een fantastische tijd in Cambodja.
    We zullen je blijven volgen.

Groetjes Henk en Irene
  5. Jan Doodeman:
    26 juli 2014
    Lang gewacht maar het komt er nu ECHT aan Dani. Goede reis toegewenst en daar een goede start.
  6. Madelon Roosendaal:
    27 juli 2014
    Hoi Dani,

Wat een dappere onderneming, respect! Ik wens je veel succes en plezier. Je komt met een ervaring terug die niemand je meer af kan nemen. De komende weken zal ik je moeder mentaal wel een beetje steunen. Groetjes, Madelon
  7. Sineke van der Sluis:
    28 juli 2014
    Dani, veel succes.
    Ik heb veel respect voor je!
    'k Woon bij je om de hoek in Zwaag en zal je volgen omdat
    ik het geweldig vind wat je doet.