Weer thuis en vol met verhalen.....

28 juli 2015 - Hoorn, Nederland

Eindelijk weer thuis! Verwelkomt in Europa met een koude Nederlandse/Belgische wind besef ik me dat ik weer (soort van) thuis ben! Opgelucht, maar ook wel verdrietig. Ik heb in de twee weken dat ik in Malawi was erg veel meegemaakt en niet alles daarvan is in woorden uit te drukken.zonsondergang olifant

Ik heb echt een hechte band gemaakt met het land, de bevolking en niet te vergeten de groep waarmee ik dit avontuur in ben gegaan. Het is moeilijk te geloven dat twee weken geleden ik de mensen uit de groep amper kende, het land nog vreemd was en ik me geen reële voorstelling van het leven van de bevolking kon maken. Ik heb tijdens deze reis zeker ervaringen opgedaan die ik nooit zal vergeten.

uitzicht Lake Malawi

Ik heb tijdens mijn reis niet veel kunnen bloggen en dat vind ik jammer. Het was voor mij simpelweg een heel intensieve reis. Naast alle mentale indrukken, heb ik ook nog zwaar werk verricht en de combinatie ervan is erg vermoeiend! Maar nu ik terug ben  zal ik alles wat ik heb beleefd en meegemaakt met jullie delen! Mijn moeder had al een mooi stukje geschreven met wat ik over de telefoon heen heb verteld, maar daar heb ik natuurlijk nog veel meer aan toe te voegen! Dus hou de blog de komende week(en) in de gaten! Als voorproefje wel vast wat foto's!

twee werkende vrouwen

1. Paulien:
    28 juli 2015
    Dat is weer snel gegaan Dani! Geniet van de mooie herinneringen en ja, ik kan me voorstellen dat je (letterlijk en figuurlijk) de warmte van Afrika mist. Je valt weer even met je neus in de (koude) boter hier....
  2. Marieke:
    28 juli 2015
    Wel heel fijn dat je weer goed terug bent! maar wat een mooie foto's heb je gemaakt, ben benieuwd naar jouw volgende blog, ik zal zondag er ook vast wel meer over horen ;) lfs Mariek